Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klienta: telefoniczna, mailowa, bezpośrednia.
- Zapewnienie ciągłości procesów obsługowych: dokumentacja, organizacja praktyk, stypendia, finanse.
- Współpraca z opiekunami praktyk, obsługa platformy moodle.
- Rozliczanie sesji egzaminacyjnej.
- Kompletowanie grup studenckich i seminaryjnych.
- Przygotowywanie programów studiów.
- Informowanie o zmianach za pomocą systemu Extranet.
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
- Znajomość MS Office 365.
- Doświadczenie biurowe i obsługa klienta (min. 1 rok).
- Dokładność, umiejętność pracy pod presją, tolerancja na stres.
- Postawa klientocentryczna.
- Komunikatywna znajomość angielskiego.
- Wysoka kultura osobista, punktualność.
- Gotowość do pracy w weekendy.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Pracę w liderującej polskiej grupie edukacyjnej.
- Rozwój umiejętności, szkolenia grupowe i indywidualne.
- Dofinansowanie do nauki.
- Udział w projektach rozwojowych.
- Dofinansowanie do benefitów (MultiSport, OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe).
- Dodatkowe dni wolne.
- Wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe.
Podobne oferty
Firma: GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: bieżący kontakt z kandydatami w celu procedowania dokumentacji rekrutacyjnej (forma: spotkania bezpośrednie, spotkania on-line, kontakt telefoniczny i mailowy w języku angielskim), obsługa...
Firma: Aptiv
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Twoja rola: Będziesz odpowiadać za wsparcie administracyjne gdańskiego zakładu Aptiv. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: obsługę administracyjno-biurową zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów wsparcie w zakresie organizacji wyjazdów...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Rozsyłka raportów efektywności publikacyjnych oraz prowadzenie ewidencji odbiorów. Bezpośredni kontakt z pracownikami naukowymi w celu wyjaśnienia nieścisłości w raportach. Wzmocnienie komunikacji i standardów obsługi pracowników badawczych. Tworzenie...