Skip links

Asystentka Zarządu

 Supernova to lider wśród importerów odzieży jednorazowej, budująca swoją pozycję na rynku od 12 lat. 
 
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
  • Tele-informatyczna obsługa biura 
  • Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu
  • Odbieranie korespondencji mailowej i listowej
Zakres obowiązków
  • Operacyjne wsparcie pracy Zarządu;
  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu;
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
  • Wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych;
  • Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymóg konieczny;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
  • Umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność;
  • Energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie...

Firma: Supernova Sp. K.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Opis stanowiska Obsługa biura w zakresie teleinformatycznym; Przygotowywanie faktur zgodnie ze wskazówkami; Zarządzanie korespondencją. Obowiązki: Wsparcie operacyjne dla Zarządu; Wykonywanie zleconych prac administracyjnych; Zarządzanie kalendarzem i...

2025-03-02

Firma: Perfect Consulting

Lokalizacja: pomorskie / Rumia

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem–...