- Providing excellent customer service via phone and email in line with the highest standards
- Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
- Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
- You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
- You demonstrate strong interpersonal and communication skills
- You are confident in using MS Office
- You are motivated and eager to grow professionally
- Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
- Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
- Work from a modern office in Gdańsk
- A great atmosphere within a supportive team
- After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
- Attendance bonus of up to 3000 PLN
- Relocation package of 5500 PLN
- Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
- Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
- If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
- Internal programs promoting a healthy lifestyle
- Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Podobne oferty
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Jest to praca...
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und...
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA HYBRYDOWA (Gdańsk) Do Twoich zadań należeć będzie Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
