Skip links

Doradca Klienta (Bankowość)

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Doradca Klienta (Bankowość)
Miejsce pracy: Gdańsk
Jeśli posiadasz
  • doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych
  • wykształcenie min. średnie,
  • nastawienie na realizację celów,
  • chęci rozwoju...

Zaaplikuj!

 

Zachęcamy do aplikowania również bez doświadczenia – pomożemy Ci je zdobyć na stanowisku Młodszego Specjalisty!

Twoim zakresem obowiązków będzie:
  • umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizacja celów sprzedażowych,
  • świadczenie wysokiej jakości obsługi,
  • operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
W zamian oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • system prowizyjny,
  • bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych wykształcenie min. średnie, nastawienie na realizację celów, chęci rozwoju... Zaaplikuj! Zachęcamy do aplikowania również bez doświadczenia – pomożemy...

wczoraj

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Wejherowo

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

2025-09-04

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...