- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Gdańsku.
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów.
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania.
- Zarządzanie komunikacją z klientami/sprzedawcami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego.
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane.
- Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych.
- Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
Podobne oferty
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Praca dla osób z doświadczeniem lub bez doświadczenia w sprzedaży. Minimum średnie wykształcenie, Doświadczenie na podobnym stanowisku, Dyspozycyjność i odpowiedzialność, Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, Zdolność do pracy zespołowej...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Praca dla osób z doświadczeniem lub bez doświadczenia w sprzedaży. Minimum średnie wykształcenie, Doświadczenie na podobnym stanowisku, Dyspozycyjność i odpowiedzialność, Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, Zdolność do pracy zespołowej...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Rumia
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie...