Skip links

Kierownik centrum pracy socjalnej

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Kierownik centrum pracy socjalnej
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/5239
OBOWIĄZKI:
1.Kształtowanie i realizowanie polityki społecznej zgodnie z przyjętymi założeniami Dyrektora MOPR2.Nadzór nad funkcjonowaniem Centrum i wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a także z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych oraz rozwój wsparcia specjalistycznego3.Diagnozowanie, planowanie, organizowanie, monitorowanie i kontrolowanie pracy w podległym Centrum4.Zarządzanie sprawami pracowniczymi na poziomie Centrum, w ramach posiadanych uprawnień5.Nadzór nad gospodarką środkami finansowymi Centrum zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz dbałość o przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych6.Podejmowanie i podpisywanie decyzji administracyjnych w zakresie wynikającym z upoważnień Prezydenta Miasta Gdańska7.Wyjaśnianie skarg i interwencji dotyczących pracy i zadań podległych pracowników8.Nadzór i monitorowanie projektów, w tym finansowanych z środków Unii Europejskiej9.Przygotowywanie analiz i informacji z realizacji zadań Centrum10.Dbanie o dobry wizerunek MOPR oraz na polecenie Dyrektora reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz11.Współdziałanie i współpracowanie z działami MOPR oraz z organizacjami społecznymi, kościelnymi, fundacjami, stowarzyszeniami i innymi instytucjami w ramach realizowanych zadań.Informacje dodatkowe1. Miejsce pracy CPS5, Gdańsk, ul. Siennicka 25.2. Czas pracy poniedziałek, wtorek, czwartek 7:30 do 15:30, środa 8:00 do 17:00, piątek 7:30 do 14:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne1.Wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna)2.Co najmniej 5-letni staż pracy 3.Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych4.Znajomość ustawy o pomocy społecznej5.Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej6.Znajomość ustawy o finansach publicznych7.Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych8.Umiejętność planowania i organizowania pracy9.Umiejętność kierowania personelem10.Umiejętność monitorowania i kontrolowania wykonania zadań11.Umiejętność obsługi komputera i programów biurowychWymagania dodatkowe:1.Co najmniej 2 lata stażu pracy w obszarze pomocy społecznej2.Doświadczenie w kierowaniu lub koordynowaniu pracy personelu

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 843 PLN


Opis wynagrodzenia:

Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 7 843 zł + dodatek funkcyjny 1 300 zł + dodatek motywacyjny 1 000 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne oferty

Firma: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach

Lokalizacja: pomorskie / Kartuzy

Organizacja pracy zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,...

2025-07-01

Firma: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE

Lokalizacja: pomorskie / Luzino

Pełna treść ogłoszenia - www.gopsluzino.bip.gov.plDo zadań pracownika socjalnego należy w szczególności:1) praca socjalna;2) przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych;3) dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawisk indywidualnych i społecznych, a...

2025-06-26

Firma: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE

Lokalizacja: pomorskie / Luzino

Pełna treść ogłoszenia - www.gopsluzino.bip.gov.plDo zadań pracownika socjalnego należy w szczególności:1) praca socjalna;2) przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych;3) dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawisk indywidualnych i społecznych, a...