Skip links

Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10119638, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów,
  • Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów,
  • Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowa angielskiego (A2),
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnych relacji,
  • Sprawność w obsłudze pakietu MS Office,
  • Motywacja, chęci nauki oraz rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • Możliwość dynamicznego rozwoju – większość naszych managerów zaczynała właśnie od tego stanowiska,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Przyjazne środowisko i liczne inicjatywy wspierające zdrowy tryb życia, rozwój umiejętności i integrację zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min....

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami Znajomość języka...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...