Uczelnie WSB Merito (wcześniej Wyższe Szkoły Bankowe) to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: R/01/2025
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów,
- zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, stypendiów, finansów studentów.
Poszukiwane kompetencje:
- min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów,
- znajomość MS Office,
- dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
- klientocetryczna postawa, komunikatywność, wysoka kultura osobista, terminowość,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Podobne oferty
Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Join Our Danish-Speaking Team Today! Together with your colleagues in Customer Operations, you will handle day-to-day order management, resolve disputes and queries, prepare reports, and proactively communicate with our customers. You’ll also collaborate closely...