Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe - mile widziane, umiejętności - księgowe, język angielski - podstawowy
Lębork
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Podobne oferty
Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Lokalizacja: pomorskie / Puck
-prowadzenie dziennika korespondencyjnego-prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej-przyjmowanie telefonów-obsługa poczty wychodzącej- dokonywanie archiwizacji akt celem przekazania do archiwum zakładowego-przejmowanie i weryfikacja...
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie...
Firma: Fabe Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie...