Skip links

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/1269
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja)Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawieńObsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantówProwadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka)Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemówWspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: korzystanie z programów komputerowych
Uprawnienia: przetwarzanie danych
Uprawnienia: korzystanie z programów księgowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

3 499,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Podobne oferty

Firma: "RENO-CAR TRZECIAK, MAREK" SPÓŁKA JAWNA

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Przyjmowanie zamówień na części zamienne od klientów oraz pracowników warsztatu. Realizowanie dostaw i wydawanie części z magazynu zgodnie z zamówieniami. Prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz ewidencja ruchu części. Utrzymywanie kontaktów z...

2025-12-11

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Praca na sali produkcyjnej, podczs produkcji kosmetyków. Zamawianie surowców i opakowań do kosmetyków. Kontakt z dostawcami. Praca biurowa. Okazyjne wyjazdy na targi i eventy kosmetyczne. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17. Wymagania konieczne:...

2025-12-10

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie rejestracji...