Jednostka organizacyjna: Centrala Spółki
Stanowisko ds. obsługi kontrahentów
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer referencyjny: WZ/IUS/103/05/25
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie umów o wykorzystanie zdolności przepustowej dla przewoźników kolejowych,
- prowadzenie rozliczeń, w tym przygotowywanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, wystawianie faktur, rozpatrywanie reklamacji,
- prowadzenie postępowania monitorującego w procesie windykacji należności,
- udzielanie ulg i rekompensat w opłacie podstawowej,
- sprawdzanie poprawności zmian w systemie SEPE w zakresie rozliczeń.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: transport i logistyka, ekonomia),
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na podobnym stanowisku,
- wiedza zawodowa z zakresu finansów i sprzedaży,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- doświadczenie we współpracy z kontrahentami w zakresie transportu kolejowego,
- znajomość systemu SAP.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 – 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Podobne oferty
2025-05-29
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Przygotowanie umów dotyczących wykorzystania zdolności przepustowej dla przewoźników kolejowych. Zarządzanie procesem rozliczeń: przygotowywanie dokumentacji, wystawianie faktur i rozpatrywanie reklamacji. Prowadzenie działań monitorujących w procesach...
2025-05-19
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zakres obowiązków: monitorowanie ruchu pociągów, regulowanie ruchu pociągów oraz ustalanie kolejności wyprawiania pociągów w przypadkach wystąpienia utrudnień eksploatacyjnych, pozyskiwanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji dotyczących realizacji...