- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Podobne oferty
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W...