- Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą.
- Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
- Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami.
- Szybkie i adekwatne rozwiązywanie pojawiających się wyzwań oraz problemów gości.
- Efektywne komunikowanie się w języku polskim oraz angielskim.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji.
- Inicjatywa i zadowolenie z pracy.
- Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych rozwiązań.
- Chęci do nauki i rozwoju zawodowego.
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz premie półroczne.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz świadczenia świąteczne.
- Prywatna opieka medyczna Medicover i karta Multisport.
- Regularne spotkania integracyjne oraz obiady pracownicze.
- Realne możliwości awansu zawodowego.
- Wyjątkowe karty zniżkowe na pobyty w naszych hotelach na całym świecie.
- Atrakcyjny program poleceń pracowniczych z bonusami finansowymi.
Podobne oferty
Firma: Mercure & Ibis Gdańsk
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Co chcielibyśmy, abyś...
Firma: Uniwersytet Morski w Gdyni
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Wymiar czasu pracy: 2 etaty Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa kompleksowe informowanie o warunkach pobytu...
Firma: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO "MAXIMAL" SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Obsługa gości (check-in / check-out) Udzielanie informacji i pomoc klientom Drobne prace konserwacyjne i techniczne (np. wymiana żarówki, sprawdzenie sprzętu AGD/RTV, itp.) Kontrola stanu technicznego apartamentów Współpraca z zespołem sprzątającym i...