Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Stanowisko: Recepcjonista/ka – Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza
Wymiar czasu pracy: 2 etaty
Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza
- profesjonalna obsługa gości hotelowych
- prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa
- kompleksowe informowanie o warunkach pobytu
- współpraca z innymi działami
- wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko-turystyczne)
- zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
- znajomość programów MS Office
- mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich
- wysoki poziom kultury osobistej
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- gotowość do pracy zmianowej (7:00-19:00; 19:00-07:00)
Przewidywana data zatrudnienia: Wrzesień 2025 r.
Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
- bony świąteczne dla dzieci
- korzystny pakiet medyczny
- grupowe ubezpieczenie na życie
Podobne oferty
Firma: Uniwersytet Morski w Gdyni
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Stanowisko/funkcja: Recepcjonista/ka SDM Wymiar czasu pracy: 1 etat Komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa kompleksowe...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
profesjonalna obsługa gości hotelowych podczas całego pobytu prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z rezerwacjami i pobytem udzielanie pełnych informacji o warunkach pobytu i ofercie hotelu współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej...
Firma: Mercure Gdańsk Posejdon
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zadania: Wspieranie kierownika recepcji w codziennym zarządzaniu zespołem Dbanie o najwyższą jakość obsługi gości zgodnie ze standardami marki Uczestniczenie w szkoleniu i rozwoju personelu recepcji Zapewnienie płynnej organizacji pracy recepcji...