Skip links

Referent/podinspektor ds. administracyjnych i księgowości

URZĄD GMINY WEJHEROWO
Referent/podinspektor ds. administracyjnych i księgowości
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/2054
OBOWIĄZKI:
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego,2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF,3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe referatu finansowego,4) Obsługa wysyłki korepondencji referatu finansowego,5) Prowadzenie ewidencji księgowej dla opłat,6) przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: vykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość;3) doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego.4) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej;5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office;6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7) nieposzlakowana opinia.Wvmagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości;2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;3) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy;4) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Podobne oferty

Firma: URZĄD GMINY WEJHEROWO

Lokalizacja: pomorskie / Wejherowo

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo;2) wystawianie korekt faktur3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w...

Firma: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

-generowanie umów i aneksów do umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej;-weryfikacja poprawności podpisu świadczeniodawcy na umowach i aneksach przekazywanych do Oddziału;-udostępnianie umów zawartych ze świadczeniodawcami komórkom organizacyjnym...

Firma: Urząd Gminy Choczewo

Lokalizacja: pomorskie / Choczewo

Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6582/stanowisko-urzednicze-ds-ksiegowosciZakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji środków trwałych Urzędu Gminy oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie: 1) dokonywanie na bieżąco w księdze...