Skip links

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/1270
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja)Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawieńObsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantówProwadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka)Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemówWspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: przetwarzanie danych
Uprawnienia: korzystanie z programów komputerowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Podobne oferty

Firma: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Wykonywanie czynności związanych ekspediowaniem i przyjmowaniem poczty; wykonywanie czynności związanych z obiegiem akt i dokumentów; wykonywanie czynności związanych z przekazywaniem akt do archiwum oraz z pobieraniem akt z archiwum; odnotowywanie czynności...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa Kancelaryjna: Prowadzenie sekretariatu Rektora i Prorektora. Dokumentacja: Przygotowywanie projektów pism i zarządzeń. Koordynacja: Organizacja i protokołowanie posiedzeń rzeczników oraz komisji ogólnouczelnianych. Organizacja wydarzeń Klubu...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Lokalizacja: pomorskie / Wejherowo

- rejestracja pism przychodzących i wychodzących- obowiązki sekretarskie w sekretariatach Ds. tj.:- zakładanie i opisywanie okładek akt głównych i podręcznych- sporządzanie przeglądu i numeracji akt postępowań przygotowawczych- dołączanie i segregacja...