Skip links

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10120337, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości
  • Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego
  • Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2
  • Profesjonalne podejście, empatia i nastawienie na potrzeby klienta
  • Umiejętność korzystania z pakietu MS Office
  • Motywacja do nauki i rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Zatrudnienie na miejscu w nowoczesnym biurze w Gdańsku (praca stacjonarna)
  • Jasna ścieżka kariery
  • Premie miesięczne i półroczne zależne od wyników
  • Karta Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Premie świąteczne i dopłaty do okularów
  • Programy prozdrowotne i szkolenia wewnętrzne

Wsparcie relokacyjne:

  • Zwrot kosztów podróży
  • Dopłata do zakwaterowania przez 3 miesiące
  • Pełne wsparcie w procesie przeprowadzki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...