Skip links

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9933673, z dnia 2025-06-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
  • Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.

Wymagania

  • Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
  • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
  • Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
  • Motywacja, entuzjazm.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
  • Samodzielność.
  • Rozwiązywanie problemów.
  • Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy do wyboru.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
  • Biuro w Gdańsku.
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
  • Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: GRUPA PZU

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...