- Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim.
- Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM.
- Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Współpraca zespołowa w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Prezentowanie zaangażowania i ciepła w każdej interakcji, aby klienci czuli się ważni i zrozumieni.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej w celu rozwiązywania problemów.
- Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie technologiami i znajomość narzędzi IT (preferowane).
- Umiejętności komunikacyjne, dokładność, skupienie na rozwiązaniach, adaptacyjność do nowych narzędzi.
- Pracę w renomowanej marce luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
- Atrakcyjny pakiet socjalny, ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin z kompleksowym pakietem szkoleń.
- Możliwości ciągłego rozwoju i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...