- wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych,
- zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe,
- kontakt z urzędami w zakresie swoich zadań,
- pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość pakietu Office,
- komunikatywność, samodzielność i dokładność,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
- umiejętności współpracy w zespole.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- Benefity pozapłacowe m.in: kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie, platformę językową eTutor,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym,
- przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym zespole,
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 6:00, a 9:00).
Podobne oferty
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie...
Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Lokalizacja: pomorskie / Puck
-prowadzenie dziennika korespondencyjnego-prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej-przyjmowanie telefonów-obsługa poczty wychodzącej- dokonywanie archiwizacji akt celem przekazania do archiwum zakładowego-przejmowanie i weryfikacja...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lokalizacja: pomorskie / Lębork
prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: doświadczenie zawodowe - mile widziane, umiejętności - księgowe, język angielski - podstawowy