Skip links

Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

Ogłoszenie numer: 9466675, z dnia 2025-02-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
  • Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
  • Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane tło motoryzacyjne.
  • Zaawansowana znajomość języka włoskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i organizacji pracy.
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Zainteresowanie rozwojem i technologiami.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, MyBenefit).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i rozwój kompetencji.
  • Wsparcie lidera zespołu i integracje.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Firma: Concentrix

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...

Firma: Concentrix

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your attention. Figure out...

Firma: Concentrix

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów....