praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę hybrydową z nowoczesnego biura w Gdańsku (tylko 2 dni w tygodniu stacjonarnie)
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty
Firma: Urząd Miasta Puck
Lokalizacja: pomorskie / Puck
Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy. Przyjmowanie i wysyłanie korespodencji. Wymagania...
Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...