Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu. Praca biurowa przy komputerze, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca wymaga przemieszczania się w budynku. Budynek wyposażony w windę.
Zakres zadań
- ewidencjonowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji
- prowadzenie rejestrów i dokumentacji wymaganych w obiegu pracy kancelaryjnej
- przygotowanie do archiwizacji spraw ostatecznie zakończonych i przekazywanie ich do Składnicy Akt
- sporządzanie wykazów oraz wysyłanie listów za pośrednictwem Poczty Polskiej
- wprowadzanie i weryfikacja w systemie absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji
- wprowadzanie do systemu indywidualnego czasu pracy funkcjonariuszy
- przygotowywanie comiesięcznych statystyk w sprawach o wykroczenia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność pracy na komputerze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udział w obsłudze interesantów (osobistej, telefonicznej, mailowej). Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych.Obsługa systemu komputerowego. Pomoc w prowadzeniu dokumentacji toku studiów. Pomoc w wystawianiu indeksów, legitymacji, zaświadczeń, dyplomów.Pomoc...
Firma: Gdański Uniwersytet Medyczny
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie i obsługa administracyjna sekretariatu Zakładu Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia (w tym obsługa korespondencji, dokumentacji, delegacji), prowadzenie i...
Firma: Wejherowskie Centrum Usług Wspólnych
Lokalizacja: pomorskie / Wejherowo
Pełna treść ogłoszenia: https://wcuw.wejherowo.pl/bip/konkursy/18/referent.pdf Realizacja zadań z zakresu: - inwentaryzacji majątku samorządowych placówek oświatowych- rozliczanie dotacji dla placówek niepublicnych m.in. ociążanie gmin za dzieci...